niedziela, 12 lutego 2012

ZOO Karina odradzam ten sklep! opinie ZOO Kraina

http://forum.trojmiasto.pl/ODRADZAM-t96774,2,10908.html

Wątek dotyczy: ZOO Karina
Przestrzegam was przed tym sklepem. Sprzedają chore ryby, kłamią - kiedy zapytałam sprzedawce czy żwir marmurowy zatwardza wodę usłyszałam - żaden żwir nie zatwardza wody, a na opakowaniu pisze wyraźnie, że podnosi twardość! Innym razem szukałam filtra do akwarium i od jednego sprzedawcy usłyszałam, że obecnie nie mają do mojego litrażu filtrów, a drugi jak to usłyszał to się wtrącił i chciał mi wcisnąć filtr o wiele za słaby.
Jeszcze innym razem szukałam lekarstwa na ospe, sprzedawca powiedział, że niestety wszystkie wysprzedali w ciągu kilku dni - no tak, bo jak sprzedają chore ryby to i na lekarstwach przy okazji zarobią !
I jeszcze jedno - DRACENA to roślina pokojowa, a nie akwariowa, z kogo robicie idiotów ??? !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz